Speed Simplu

0
Intr-o era a  informatiei, abilitatea de a reactiona rapid si eficient la diferitele necesitati este cel mai important factor in orice domeniu de activitate al societatii. In acest caz, volumul si complexitatea informatiilor care se vehiculeaza pot fi covarsitoare, iar eficienta folosirii informatiilor depinde in cea mai mare masura de capacitatea de organizare a unui volum mare de date intr-un timp cat mai scurt.
Am elaborat aceasta lucrare din nevoia de a facilita fluxul  lucrarilor  in interiorul unei institutii, in speta Oficiul de Cadastru Bucuresti, si pentru o mai buna monitorizare a modului de solutionare  si finalitatea acestora.
Oficiul de Cadastru  Bucuresti se ocupa cu avizarea  din punct de vedere tehnic a documentatiilor cadastrale. Pentru a putea tine o evidenta clara a tuturor lucrarilor intrate in institutie s-a implemetat un sistem informatic cu ajutorul caruia sa se poata controla fluxul datelor. Acest sistem informatic va cuprinde doua fluxuri de date:
1.    unul care va fi format din partea tehnica a documentatiilor intrate in institutie;
2.    si celalalt care va cuprinde toate cererile provenite din exterior si cele interne.
Obiectul acestei lucrari va fi realizarea celui de al doilea flux  mai sus amintit.
Pentru un control cat mai exact al lucrarilor intrate in institutie, sistemul informatic va fi accesat de trei tipuri de operatori si anume operatori de nivelul  0 (manager), 1 ( sef serviciu), 2 (operator –personalul din subordinea fiecarui serviciu).
Operatorii de nivel 0 sunt acei operatori care hotarasc catre ce departamente vor fi repartizate diferitele tipuri de lucrari in functie de obiectul  acestora. Odata cu repartizarea, managerul stabileste termenul de solutionare al fiecarei lucrari in parte in functie de specificul acesteia.
Fiecare operator de nivel 0 va putea in permanenta urmari stadiul de rezolvare  in care se afla lucrarile prin intermediul unor cautari avansate dupa nr. inregistrare, data, petent, proprietar, adresa, tip lucrare.
 Aceste lucrari vor fi repartizate  serviciilor din cadrul institutiei pentru a fi rezolvate. In cazul in care solutionarea unei lucrari este de competenta unui singur serviciu, acesta o va rezolva ,, definitiv”, urmand ca lucrarea sa intre pe fluxul de avizare al managerului, ulterior aceasta putand fi ridicata de la registratura de persoana interesata in mod direct de solutionare sau ii va fi expediata prin posta.
 Daca rezolvarea unei lucrari implica colaborarea mai multor servicii, atunci dupa o rezolvare partiala in primul serviciu, aceasta va fi repartizata de catre seful primului serviciu catre serviciul caruia I se solicita colaborarea si acesta adauga rezolvarea sa la rezolvarea serviciului anterior si o da mai departe.
 Operatorul de nivel 1, va fi reprezentat de seful de serviciu care va putea efectua urmatoarele operatiuni printre care : repartizarea lucrarilor personalului din subordine, valideaza solutionarea lucrarilor definitiv sau temporar.
In cazul in care o lucrare este solutionata temporar, aceasta este  distibuita serviciului caruia I se solicita colaborarea.
Operatorul de nivel 2 este reprezentat de personalul din subordinea fiecarui serviciu si a carui sarcina o reprezinta solutionarea lucrarilor intrate pe propriul flux.
 Prin solutionarea unei lucrari se intelege adaugarea la flux a unei note de rezolvare si a fisierului prin care s-a facut raspunsul la lucrarea respectiv, plus valoarea chitantei ce va trebui platita de catre petent in cazul in care  rezolvarea lucrarii implica plata unei sume de bani catre institutie. 


Pentru a citi continuarea  clic AICI și descarcați cartea gratis.

Trimiteți un comentariu Blogger

 
Top